En kantor filosoferar


Missat nått?
november 18, 2006, 6:35
Filed under: Okategoriserade

Kom just hem efter att ha spelat på kvällsmässa här i stan. Jag tog en promenad till kyrkan för det är alltid bra med vardagsmotion. Men på hemvägen såg jag till min förfäran att det har kommit upp adventsljusstakar i vissa fönster hemma hos folk. En stjärna såg jag också. Att dom finns i affärer är väl en sak. Man måste ju kunna köpa dom innan advent, men hemma redan??

 Har jag missat nått? Är det inte söndag före domsöndag i morgon? Har jag redan fyllt år?

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

