En kantor filosoferar


Födelsedag
november 24, 2006, 7:28
Filed under: Okategoriserade

Cumpleaños feliz!! Idag är det kantorns födelsedag. Inget upphetsande igentligen, 29 år.  Trots dessa år på nacken får jag fortfarande visa leg på systemet. Det är väl ok. Jag är lite pojkaktig och klär mig inte heller som en grå kantor med skägg.

Höjden var väl när jag fick visa leg på Ica när jag köpte folköl mitt i all annan mat. Kassörskan frågade om leg och jag fattade inget.

Har du legitimation? Frågade hon

Men det behövs ju inte när jag har koden till kortet, tänker jag och ser mer frågande ut.

För ölen! Sa hon och jag förstod äntligen vad hon menade.

Tänkte att jag skulle fråga om hon ville ha mitt telefonnummer också för hon var rätt fin…

Jaja, vill ni ha anledning att äta en bakelse idag kan ni tänka på mig!

Trevlig helg

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

STORT GRATTIS!

Hoppas att du har haft en jättebra dag. Bättre dag än jag. Ge mig bakelsen, jag behöver den att tröstäta på. Varför tja – det vet du juh redan!

KRAMAR!!

Kommentar av Stina

Det är bara att säga grattis, då!

Kommentar av Per-Ola Svensson

Bockar bugar och gratulerar.

Kommentar av Jan-Erik




Kommentera

