En kantor filosoferar


Flickvänner
december 14, 2006, 11:32
Filed under: Okategoriserade

Nu närmar det sig. Julen….Det märks både i almanackan och i kantorsjälen. Nu är jag trött! Hade inte varit fel med en ledig dag, men det får vänta.

Lucia är avklarad och jag hade både tomtar och pepparkaksgubbar i min kyrka. Ungarna skötte sig ypperligt. Lärarna var som lärare är mest….

Träffade några av mina skönsjungande kvinnliga vänner igår också. Det var väldigt trevligt. Det är verkligen en egokick när tre tjejer rusar mot mig, slänger sig om halsen på mig och utbrister  ”detta behövde jag idag!!” Dessutom sjunger dom underbart.

Min fru satt hemma och försökte ringa samma tjejer, men dom var ju inte hemma. Dom fikade med mig.

När jag kom hem fick hon tag på allihop. Då fäller min fru kommentaren:

När min man kommer hem svarar mina tjejkompisar i telefonen.

Hm….

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Men så länge du kommer hem till mig till slut så är jag nöjd! 🙂 puss, puss.

/Frun

Kommentar av locosextranjeros




Kommentera

