En kantor filosoferar


hå-hå-ja-ja, hå-hå-ja-ja, tjo va dé blåser i träa ida!
januari 14, 2007, 1:56
Filed under: Okategoriserade

Det blåser, det har väl ingen av er missat? Visst är det oväder och så, men det är ju ingen ide att oroa sig. Skulle ett träd falla över huset så gör det ju det. Jag kan ju inte göra nått för att förhindra det just nu ändå. Lika bra att sitta inne och kura.

Har haft gudstjänst idag. På radion till frukostkaffet varnade Smhi för att gå ut. Men ska man sprida evangeliet får man inte rädas lite vind 🙂

Sanningen och säga trodde jag inte att det skulle komma några till Gudstjänst idag, för dom lyssnar ju också på Radio Skaraborg på morgonen. Men se, det var ungefär som vanligt en söndag som denna.

Nu sitter jag inne och dricker glögg. Fint liv! I morgon ska jag till gymmet. Det kommer nog göra mig gott.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

