En kantor filosoferar


associal eller as-social?
januari 24, 2007, 1:07
Filed under: Okategoriserade

Känner mig trött i den sociala delen av mig. Jag orkar inte med människor. Vill inte träffa nån, förutom min fru. Det är lite besvärligt i mitt yrke där jag ju träffar folk hela tiden. Därför började jag dagen med att maila chefen att jag sitter hemma och förbereder kör idag. Hänvisa till mobilen om nån söker mig.

Sen åkte jag till gymmet. Det är skönt för där behöver jag inte säga nått till nån. Man har mycket tid till att tänka när man tränat har jag märkt. Det var kämpigt att träna idag men efteråt är det skönt.

Nu ska jag väl ta tag i körarbetet. I morgon drar jag igång en av mina körer och då måste jag kunna mina saker.

Adeú!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

