En kantor filosoferar


Ekumenik i ottan
januari 25, 2007, 7:10
Filed under: Okategoriserade

Jorå, efter en god natts sömn är jag en lugn och go kantor igen. Och det är bra för jag har blivit kallad till ekumeniska rådet som expert. Det ska diskuteras saker som berör mig. Det är nu klockan nio så jag ska väl ta och ge mig ut i kylan. Det blir en ärlig promenad.

Undrar om vi får nått gott…..hoppas det!

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

”en ärlig promenad” vad lite fint sagt tycker jag, även om det nog fattas ett h…. riktigt poetiskt!

/frun

Kommentar av locosextranjeros




Kommentera

