En kantor filosoferar


Carlsberg Sort Guld
januari 27, 2007, 1:38
Filed under: Okategoriserade


Carlsberg Sort Guld

Originally uploaded by chema92.

Tänk, jag har ledig helg. Första sedan november. Närmare bestämt min födelsedagshelg 24/11. Känns jättekonstigt att vara ledig. Som om jag missar nått. Men jag ska inte någonstans.

Städat ordentligt i huset har vi gjort idag och nu har jag belönat mig själv med en Carlsberg Sort guld.

Inte dumt att vara ledig faktiskt.

Saludos!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

