En kantor filosoferar


Google i våra hjärtan
januari 28, 2007, 4:48
Filed under: Okategoriserade

Det snöar och snöar. Hela dagen har det snöat mer eller mindre. Men jag är lycklig som slipper ge mig ut på vägarna. Jag har varit till postlådan och tillbaka. Och faktiskt till vedboden och hämtat några pinnar till kakelugnen som sprakar gött nu om kvällen.

Som ni hör, en väldigt ledig dag.

Man kan roas lite av vad folk googlar på och råkar komma in till mig. ”Gummivän” är väl det mest exotiska som nån har sökt på och hittat min blogg. Undrar om han (för jag tror det är en han) blev nöjd.

För er som inte hängt med i mina tankar så länge kan jag berätta att den gummivän jag har skrivit om tidigare, är en vän som har en gummiverkstad och således tar hand om däckbyte på min bil. Han förvarar sommardäcken på vintern och tvärt om. När det är dags för byte fixar han det i ett nafs.

Inte så kinky alltså. Oops, nu hittar väl alla kinky-sugna hit också! Jaja, alla är välkomna.

Internet är kul! 

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Haha, det var kul med ”gummivännen”. I dag är min lediga dag med strålande sol så nu ska jag ut!

Kommentar av Madicken

Jodu, ibland kan man undra vad det är för figurer som söker på nätet. Som jag nämnt i min blogg så är det mest kinky någon sökt på och hamnat hos mig: Slicka mina fötter. Det kapitlet handlade om vår hund så besvikelsen var säkert ganska stor 🙂

Kommentar av Jan-Erik




Kommentera

