En kantor filosoferar


Arbete
februari 7, 2007, 2:59
Filed under: Okategoriserade

Det finns bättre och sämre arbetsplatser. En av mina bättre var att ha körövning på terrassen c:a 100 meter från medelhavet. Utanför var solen, värmen, palmer och det blå medelhavet. Inspirerande värre!

Men det jag vill komma till är att jag har det minst lika bra här hemma i mitt eget hus. Helt annorlunda mot medelhavet men ändå.

Jag har jobbat hemma idag och att få sitta vid min egen flygel strax bredvid kakelugnen som värmer och samtidigt se snön som yr utanför. Ja, det är en helt underbar plats att arbeta på.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

