En kantor filosoferar


Vinterland
februari 7, 2007, 8:54
Filed under: Okategoriserade

Det snöar och snöar…..Tänk nu är det lite vinter i alla fall och jag tycker det är rätt mysigt. Men det lär väl regna bort framåt helgen lagom till när sportlovet börjar. Det är ju klassiskt.

Det är lite kallt här i vårt gamla hus. Det blåser ute och det är sämsta vädret för att hålla värmen här. Golven är väldigt kalla, men vi har väl en inomhustemperatur på 18 grader så det går ingen nöd på oss. Jag ska ut ett ärende nu, men när jag kommer hem ska jag ladda kakelugnarna och då stiger temperaturen och mysfaktorn.

Ha en skön dag alla!

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Visst kan det vara mysigt om man kan kura in sig och elda i spis eller kamin men det är INTE mysigt att ligga ute och köra bil i detta ruskväder och INTE mysigt att åka i de superduperbranta backar vi har här ute på landsbygden. Usch!

Kommentar av Madicken

Nej, inte ut på vägarna….som fd. taxiförare så vet jag allt om snöväglag. Då vanligt folk säger.
”Fy vilket väder, vi tar en taxi”…..

Oj va vi slet….

Kommentar av kantorn




Kommentera

