En kantor filosoferar


Ugglas
februari 9, 2007, 12:44
Filed under: Okategoriserade

Vad gör Kantorn vaken??

Klockan är 01.40 enligt min dator och jag kan inte sova. Jag lyssnar på Caroline af Ugglas och hennes senaste album där hon sjunger Janis Joplin på svenska.  Riktigt bra!

Jag är lite kär i Caroline. Tänk att få fika med henne! Hon är ju så spännande.

Så Caroline….bara hör av dig så bjuder jag på en fika på valfritt café.

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Visst gör hon Joplin bra och hon är verkligen en personlighet! Lycka till med din inbjudan 🙂

Kommentar av Madicken

Mmm… jag känner två kvinnor som sjunger i C:s kör. De har himla kul, har jag förstått!

Kommentar av Gabbis

Ja, jag har förstått att hon är bra på att inspirera sin kör. Kanske skulle göra ett studiebesök 🙂

Kommentar av kantorn




Kommentera

