En kantor filosoferar


Trött
mars 6, 2007, 5:45
Filed under: Okategoriserade

Jag är såååååå trött idag. Vet inte vad det är med mig. Jag stannar i mina egna tankar på nått sätt. Hinner inte tänka klart förrän jag är borta. Ska det vara så?

Det kan bero på att jag var på födelsedagsfest i fredags kväll, bröllop i lördags och jobbade massa i söndags. Man är ju inte 20 längre…..

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Åldern min käre kantor. Det är åldern 🙂

Kommentar av Jan-Erik

Trött???? Det är bara förnamnet, hahaha. Just nu känns det som jag bor på jobbet, höll på att domna bort bakom ratten på en kort färd på 1,5 mil!!!

Kommentar av Madicken




Kommentera

