En kantor filosoferar


Utmaning
mars 8, 2007, 12:17
Filed under: Okategoriserade

Jag har åkt på en utmaning av Madicken och här kommer den i lightvariant. Här är mina underligheter:

  1. Jag trivs inte i sällskap med bara män. Jag har inte heller nån nära manlig vän, däremot fyra kvinnliga
  2. Min bestman när jag gifte mig var en tjej.
  3. Jag tar aldrig slatten i paketet med flytande mat, typ yoghurt, mjölk och sånt..
  4. Jag har svårt att äta ihop med människor jag inte känner.
  5. Jag är en mästare på fördomar. Jag har fördomar om nästan allt och alla. Mest är det ett sätt att hetsa min omgivning, och få den att tycka att jag är konstig. Det är jättekul!
  6. Jag har gitarrfobi. Jag mår dåligt av att ta i den……
2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Gitarrfobi!!!!? *host*

Kommentar av Madicken

Japp, gitarrfobi. jag tycker dom känns slemmiga att ta i….

Kommentar av kantorn




Kommentera

