En kantor filosoferar


Trevlig helg
mars 9, 2007, 4:40
Filed under: Okategoriserade

Fredag äntligen. Visserligen är det mycket jobb i helgen. Inte en ledig stund. Men fredagseftermiddagarna har ändå nått speciellt. Det ligger i luften.

Gjort det vanliga. Begravning och ålderdomshemmen. Jag gillar verkligen att åka runt till dom gamla här. Vissa kantorer tycker det är pest att behöva åka till hemmen och spela tre psalmer. Men jag gör det roligt. Jag kommer dit en stund innan och pratar med dom. Dom har oftast nått kul att berätta.

Men nu är det fredagskväll och jag ska försöka vara vaken några timmar till.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Ja äntligen fredag, ja det är nått visst med fredagar. Kul att se att du tar dej tid för de gamle och inte stressar i väg fast det viste jag ju redan 😉

Ha en bra fredags kväll broder

Kommentar av Svinto




Kommentera

