En kantor filosoferar


Det är måndag tisdag onsdag torsdag fredag, som gör att lördagen och söndagen känns så bra!
mars 16, 2007, 12:25
Filed under: Okategoriserade

Hr inte sovit nått vidare inatt. Somnade 00.30 och vaknade 03.23. Sen somnade jag igen 05.50. Vaknade 09.47 och var ett vrak. Som värsta bakfyllan! Men tyvärr var det inte vin jag satt och drack när jag var vaken inatt utan té. Vet inte hur många koppar, men det blev några stycken.  Jag har dock aldrig hört talas om att man skulle bli bakis av té.

Nåväl. Det var ju tur att jag inte skulle ha begravning eller nått annat viktigt på jobbet idag. Det hade inte gått…..eller jo, det hade det väl, men det kändes inte så idag.

Trots det tog jag mig till jobbet och fyllde i anmälan för medarbetarmötet som ska vara i september. Anställda i skara stift ska ha fest, och jag siktar på att träffa bla. Karin 

Ringde en vaktmästare inför söndagen också. Man ska hålla sig väl med kyrkvaktmästarna. Dom är guld!

Nu har jag nyss kommit hem efter en själavårdande promenad som innebar trevligt sällskap med en god vän och hennes hund. Men inte bara det! Jag köpte ett par nya jeans. Lyckan är fullständig. Det är verkligen lyx att hitta ett par som sitter perfekt!

Jag har kasserat 3 par senaste dagarna. Dom slits väldigt när man är smal som jag och spelar orgel. Hasar omkring på orgelpallen, med vassa benknotor som sliter i baken.

Snart ska jag till gamlingarna på hemmen, och sen blir det en tur till svärföräldrarna som bor 4 meter från västerhavet. Ska visst blåsa i helgen, så det blir till att känna havet på nära håll! Skönt!!!

Trevlig helg!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

