En kantor filosoferar


konfirmandmorsor
mars 18, 2007, 6:14
Filed under: Okategoriserade

Om man får beröm för sitt pianospel av konfirmandmorsor, (som inte är så värst mycket äldre än jag längre) då har man kommit rätt långt va?

Flummade omkring i improvisationer över psalmer. På piano med en touch av jazz. 

Lättköpt? Javisst, men det är väl tillåtet?

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Tjena kantorn

Flummade du runt i improvisationer. Det låter härligt. På tal om det hittade jag dina Blå koraler bakom ettgäng pärmar i bokhyllan på jobbet. Ska jag skicka den eller kan du flumma runt bland koralerna och plocka upp boken när du kommer.

kantorn på Mallis.

Välkomna för övrigt. Vi ses på flygplatsen.

Kommentar av Sven Årnes

Det är lugnt. Boken kan vänta tills vi kommer.

För övrigt hittade jag ett häfte här som det står Iglesia Sueca på häromdagen. Jag försökte bringa ordning i mina nothögar och fann att jag plockat med mig för mycket. Tar med det. Ska bli gött att komma ner!

Kommentar av kantorn




Kommentera

