En kantor filosoferar


Våfflor
mars 19, 2007, 9:29
Filed under: Okategoriserade

Ledig dag! Hela dagen!  Det är så trist väder att jag inte ens vill gå ut och hämta posten. Men jag fick Sms för en stund sen. Såhär stod det:

Vill du ha våfflor?

Hm…tänkte jag…jag har inte ätit frukost ännu, men våfflor är ju trevligt….

Svarade:

Gärna! När?

Hon svarade:

Hör av mig när dom är klara.

Så nu sitter jag och väntar på att det ska plinga till i fickan.

Bra med vänner som jobbar inom vården. Dom är också lediga på vardagar ibland.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Blev det några våfflor?

Kommentar av Jan-Erik

Jajjemen, våfflor blev det 🙂

Kommentar av kantorn

NU blev jag ju såååå sugen!!!

Kommentar av Madicken

Madicken: Sms:a och bjud en god vän. Du ska se va trevligt ni får

Kommentar av kantorn




Kommentera

