En kantor filosoferar


Trendkantorn
mars 21, 2007, 3:10
Filed under: Okategoriserade

Det har varit en fin dag här i östra skaraborg idag. Solen har lyst på oss från en klar himmel, men nu har molnen tagit överhand igen. Jag tog mycket riktigt en tur till skövde. Hur kul är det egentligen, men men . Kändes rätt bra ändå. Jag fick god lunch. Men några kläder hittade jag inte.

Däremot kände jag mig väldigt trendig där jag gick omkring klädd som skyltdockorna. var jag än kom i affärerna så var vårnytt, typ det jag hade på mig. Hm….Trendkantorn? Javisst!

Nu sitter jag hemma och eldar i kakelugnen. Vi ska nämligen få besök a några frusna tjejer ikväll.  Då gäller det att kakelugnarna är uppvärmda och gör sitt jobb ordentligt!

 Må väl alla!

Karin….Du hör väl av dig om du behöver en kantor? Jag är på!

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

jajamän. Jag håller dig uppdaterad. 🙂

Kommentar av Karin Långström Vinge




Kommentera

