En kantor filosoferar


Hur man än bär sig åt…..
mars 25, 2007, 8:24
Filed under: Okategoriserade

Så kommer nån körsångare fel tid när man ska sjunga söndagen efter tidsomställningen. Idag en tjej i min barnkör. Men hon fick ju vara med till hälften i alla fall.

Ungarna skötte sig fint men dom var liksom kantorn trötta.

Våfflor naturligtvis. Men varför har våfflorna blivit kristna? Jag har inget minne av att man fick våfflor i kyrkan när jag var liten. Jag vet inte, men jag tycker det är våfflor överallt nu. Kul eller inte? Jag är tveksam.

Vårväder i alla fall. Kaffe på farstutrappen. Gött! I morgon ledigt och byte till sommardäck. Nu får det vara nog med brummandet från dubbdäcken. Usch och fy!

 Adeú!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

