En kantor filosoferar


Katter alltså
mars 30, 2007, 9:13
Filed under: Okategoriserade

När man funderar på framtiden, vad man vill med livet och andra sånna djupa frågor. Då är en katt bästa sällskapet. I alla fall för mig. Och när jag inte har nån egen får jag diskutera med morsans och farsans katt. Det har vi gjort en stund nu hon och jag. I min säng.  Kom väl inte fram till nått, men vi hade rätt trevligt. Nu har hon somnat och jag vet inte hur jag ska få plats i samma säng…..

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Finns det något mysigare än att prata livet med en katt! Vår kisse sov hos mig varenda natt och åhhh vad jag saknar henne!

Kommentar av pruddelutt




Kommentera

