En kantor filosoferar


Mallorca!!
april 13, 2007, 10:13
Filed under: Okategoriserade

Åh, jag är hemma! Jag är på Mallorca. Det till och med luktar som det ska. En lukt som jag känner väl igen!

Jag har redan träffat många jag känner så det måste ju betyda att jag är hemma här. Det var inte många steg från planet på flygplatsen igår förrän vi träffade på en tjej vi känner. Helknäppt, men härligt. Kom i säng vid fyratiden inatt efter prat och vin med min vän flygvärdinnan som hämtade oss på flygplatsen, och som vi sov hos.

Nu ska vi njuta!!!

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Välkommen tillbaka! Tänkte komma till kyrkan på söndag, ska bli kul att ses. Kramar!

Kommentar av johanna

Ha det så skönt i solen! Vi har sol också – och över 20 grader varmt!! 🙂

Kommentar av pruddelutt




Kommentera

