En kantor filosoferar


jag undrar…..
april 16, 2007, 9:31
Filed under: Okategoriserade

….om jag inte är född i fel land.  Jag känner mig så hemma här i spanien. Jag mår bra i värmen. Jag förstår spanjorerna. Mañana mañana, det är min melodi! Närsomhelst men inte idag alltså…..

Jag trivs inte i svenska mörkret och kylan. jag förstår inte svenskarna. jag tycker inte att frukosten är det viktigaste målet på dagen.

Men jag älskar våren i sverige!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

