En kantor filosoferar


Krog-ragg
maj 4, 2007, 7:54
Filed under: Okategoriserade

I morgon ska vår gangstergrupp konfirmeras. Jag tror alla tycker att det ska bli skönt. Dom är härliga ungar men lite väl galna och stökiga. Fattar inte att en grupp 15-åringar kan föra sånt väsen av att sitta still….

Jag ska inte vara med på konfirmationen. Jag ska vara hemma, ledig i min trädgård. Kanske börja skrapa lite på söderväggen som ska målas i år.

Har just kommit hem från krogen och jag tycker mig märka att jag har halva inne på servitrisena. Jag har en förkärlek till sevitriser och jag har ett rykte om mig att flirta med dom. Eller…ja…vara lite lagom trevlig, ge komplimanger som går hem och absolut inte vara onyktert tafflig.

Idag var där en ny tjej och det tog en stund innan jag accepterade henne. Jag testar nya människor och hon klarade det uppenbarligen för efter en stund smälte jag och tog henne till mitt hjärta. Lilla Sofia.

Antar att det blir fler besök på den krogen i sommar…..

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

