En kantor filosoferar


Kaffe?
maj 7, 2007, 7:01
Filed under: Okategoriserade

Tänk vilken skön dag! Bortsett från massa pollen och tung andning så har det varit perfekt.  Bara en brud har ringt. Hon ville bara förtydliga att det var psalm 84 och inte psalm 82 som hon tidigare trodde.

Jaha, sa jag entusiastiskt fast jag tänkte….som om jag bryr mig…det är ju inte förrän 26:e maj. Och Psalm 84 eller 82…..what a diffrent?? Jaja….det är bra att dom är noggranna tjejjerna.

Efter min siesta låg jag kvar på soffan och var kaffetörstig, men orkade inte göra nått åt det. Då fick jag sms :

”Kaffe?”

”Gärna var?”

”Hemma hos mig, jag orkar inte gå nånstans”

”kommer strax”

Sen satt vi och pratade en lång stund.  Bra ledig dag.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

mmm, jag kallar dem ”Bridezillas”…En del ger sig ALDRIG!

Kommentar av vaktis....




Kommentera

