En kantor filosoferar


Shopping
maj 10, 2007, 9:32
Filed under: Okategoriserade

Mina flickvänner……ja dom är mina flickvänner. Omgivningen kallar dom i alla fall kantorns flickor så flickvänner måste det bli. Fast dom själva skulle nog mer kalla sig kvinnor.

Mina flickvänner tycker att jag är väldigt tjejig. Det baseras bland annat på att jag bara skulle gå in på Hennings i Skövde och titta men kom därifrån med en kostym.

Igår hände det igen. Skulle bara gå in på Nilsons i Skövde och titta lite. Kom därifrån med ett par skor. Men har man ny kostym måste man ju ha snygga skor.

Tjejigt? Döm själva.

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Fast vi tjejer vill nog gärna att du ska fortsätta vara tjejig… Särskilt när det handlar om skor 😉

Kommentar av Sofia

Ahhh. Snack. Du är inte alls tjejjig.

Kommentar av Stina

Jag är som jag är och trivs oftast bra med det. Därför kommer jag nog fortsätta vara som jag är. 🙂

Kommentar av kantorn




Kommentera

