En kantor filosoferar


Undrande Kantor
maj 14, 2007, 4:33
Filed under: Okategoriserade

Söka eller inte?

Det är frågan.

Är det nått för mig?

Söka för att ta reda på det?

Vad gör jag om jag skulle få det?

Stora tankar i ett litet huvud just nu.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Sök! SÅKLART! Man kan alltid tacka nej. Men man kan inte tacka ja om man inte söker. Vad det nu än är…

Kommentar av Carin

Carin: Du har så rätt, som alltid! Det tar lite längre tid för mig att komma fram till samma sak som du bara.
Får väl se hur det blir….

Kommentar av kantorn

Go kantorn, go kantorn, go kantorn

*sjunger eller hur man säger*

Kommentar av Karin

go kantorn funkar fint 🙂 Och ja, jag har skrivit en mindre roman om hur fantastisk jag är ikväll. Får väl se om jag skickar den….

Kommentar av kantorn




Kommentera

