En kantor filosoferar


Oboy, uiket vacörrt vajder
maj 26, 2007, 8:29
Filed under: Okategoriserade

Tänk det är härligt med fint väder när dom ska gifta sig de unga tu som jag ska spela för om en stund!

Men för mig hade det varit bättre om det regnade. Jag vill ju vara ute i min trädgård och grejja.

Trots allt är det väldigt kul att få vara med på människors stora dag.  Idag blir det inte helt oväntat ”Mendelssohn” och kanske lite mindre vanligt, ”Drottningholmsmusiken”.

Jag har inte spelat på den orgeln jag ska till idag så jag ska ta en tur dit nu på förmiddagen och så att säga ”klia lite på organet”.

Ha en skön ledig helg alla lediga. Ni andra, lycka till med allt ni ska!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

