En kantor filosoferar


Morgon mellan fjäääääälllen
maj 30, 2007, 5:53
Filed under: Okategoriserade

Blev nyss väckt av telefonen som ringde. Den som ringde ville säga att det jag skulle ha gjort idag inte blir av.

Jag blev alltså väckt för att få vet att jag får sovmorgon….zzzzzzzzzzzzz

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Låter skönt med sovmorron! *avis*

Kommentar av Stina

Efter det beskedet är det väl skönt att få somna om…

Kommentar av Madicken

problemet var att jag inte kunde somna om. Det snurrade för mycket i huvet om sånt som jag måste få gjort innan veckan fredag.

Kommentar av kantorn




Kommentera

