En kantor filosoferar


Lyrisk kantor
juni 3, 2007, 9:29
Filed under: Okategoriserade

Jag har varit på konsert i Dalhalla med Antony and the Johnsons.

En otrolig svensk sommarkväll. Inte en vindpust, inte ett moln på himlen, 4000 personer i en grop som är där bara för att dom älskar honom. Det var så bra att jag körde från Rättvik i dalarna ner till norrköping (där vår vän bor som var med på konsert) i ett svep.

Startade 22.30  på lördagskvällen och var i Norrköping 03.45.  Upp vid tiotiden på söndagen för att åka hem. Hade konsert med min gospelkör ikväll med efterföljande middag.

Konserten gick jättebra. Jag har inte riktigt varvat ner ännu, men det är på gång.

Hörs snart igen! 

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Vad var det för sorts musik? Invig mig som inte kan så mycket!

Kommentar av séra Jónatan




Kommentera

