En kantor filosoferar


Midsommar
juni 21, 2007, 1:36
Filed under: Okategoriserade

Så var det ett år sedan vi landade på svensk mark efter vår utlandstjänstgöring. En otroligt skön känsla att kliva av på landvetter och mötas av min pappa, sommarsverige och allt grönt. Det är här vi hör hemma. Hur vackert det än är på olika plater i sverige.

Men vart tog året vägen? Det har hänt mycket men det gick så fort!!

Nåja, midsommar igen. Det är enligt min mening en av dom mest farsinerande helgerna i sverige. Ljuset, naturen, hela sommaren framför oss, namnet till trots.

Vi ska fira midsommar genom att ha konsert med min vokalgrupp ”glöd” i skärhamns kyrka på söndag. Välkomna ni som har vägarna förbi.

Det blir en musikalisk stund som beskriver just det jag beskrev här ovan.

En hyllning till svenska sommaren och skapelsen.

Skön midsommar till alla mina läsare! Vi hörs efter helgen.

Glöd

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Tänk vad verkligt det blev när jag såg loggan! Shit, jag fick fjärilar i magen, och det var längesen jag hade den känslan… 🙂

Kommentar av Sofia

Ha en fin fortsättning på midsommarhelgen, och lycka till med konserten:-)

Kommentar av Jämtlandstösen

snygg logga! lycka till.

Kommentar av maria

Hallo kantorn!
Du har väl inte missat min nya bloggplats?

KRAMAR

Kommentar av Stina




Kommentera

