En kantor filosoferar


Snabba ryck
juni 28, 2007, 11:37
Filed under: Okategoriserade

Fick en begravning i morgon. Lite kris och panik för den som skulle spelat kan inte ta det av personliga skäl som jag inte tänker skriva här.

I vilket fall så är det klart att jag ställer upp. Solosånger och allt. Tur man inte är bortkommen, men det hade ju varit skönare att ha ledig förmiddag…..

I övrigt är det en rätt trist torsdag. Inget vidare humör på kantorn idag heller. Igår var det likadant. Kan inte vara lätt att bo ihop med mig stundtals!

Men men….det blir väl bättre får vi tro.

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Tja, ”var dag har nog av sin plåga” 😉

Kommentar av Madicken

Var dag är en sällsam plåga….eller hur är det det står i Sv.Ps 180??

Kommentar av kantorn

Nä, det är inte alltid så lätt att bo med dig. Hihi. Men inte med mig heller, antar jag.

Puss!
/Frun

Kommentar av locosextranjeros




Kommentera

