En kantor filosoferar


oj….
juni 30, 2007, 11:52
Filed under: Okategoriserade

….va mycket kul som har hänt idag!!!

Ska berätta mer en annan dag. Det är sent nu, men några små glimtar ska jag ge.

Jag fick en bekräftelse från min vän idag.

Hon sa om sin dröm-man:

”Jag har alltid tänkt att han ska vara mörkhårig och från dalarna”

”åsså kommer det en blond kille från Göteborg och charmar en fullständigt”

Hm…vet inte om det var en komplimang eller…..

Dessutom har jag varit på besök i -50-talet, och nyss hemkommen. Mer om detta på måndag tror jag…

Natti

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

