En kantor filosoferar


Sorgen och glädjen….
juli 26, 2007, 11:03
Filed under: Okategoriserade

Det verkar ordna upp sig för kantorn. Han lever en lite oviss framtid men för ett tag sen fick jag reda på att med lite tur ordnar det sig till min fördel. Det var precis vad jag behövde höra just då. Lite hopp om livet och framtiden. Återkommer med förklaring så fort det är officiellt.

Det som inte är så roligt är att min bästa väns syster har gått bort. 17 år gammal.

6 timmar från att ha varit levande mitt i livet till att ligga död i respirator. Ingen vet vad som hände. Finns ingen diagnos….

Jag känner (kände) även systern. Det finns inte ord för hur det känns. Må Guds eviga ljus lysa för henne….

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Kramar! Både till grattis och tröst.

Kommentar av maria




Kommentera

