En kantor filosoferar


Semester
augusti 7, 2007, 3:20
Filed under: Okategoriserade

Det händer inte så mycket i kantor-svängen just nu eftersom ja har semester. Är mest ute i det goa vädret och målar mitt hus. Men idag har det hör och häpna varit för soligt för att måla. Därför har jag tagit mig en slöardag i skuggan av päronträdet och lyssnat på ”Sommar” med min idol Renata Chlumska. Hon är en mycket speciell kvinna som jag gärna skulle ta en fika med.

Återkommer till bloggen vid dåligt väder 🙂

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Ja, passa på och njut. Önskade själv att jag fortfarande haft semester de senaste dagarna som varit jättefina här i Jämtland.

Kommentar av Jämtlandstösen




Kommentera

