En kantor filosoferar


Lätta
augusti 14, 2007, 8:55
Filed under: Okategoriserade

Oj va vi har målat idag min pappa och jag. Huset blir så snyggt! Känns bra att få ett stiligt palats för kantorn i stan. Don efter person!

Nåväl, när vi la ner arbetet för idag och gick ner till hamnen för att äta glass fick vi syn på ett gäng.

Tror du inte det är där ett ”kick off-gäng ” från nått företag frågade jag farsan.

Jo..sa han, det måste det vara….

När vi tittade oss omkring så såg vi flera sånna små gäng i närheten som verkade gå nån slags poängpromenad i stan. 

Vad som var spännande var att på första gänget såg jag att tjejerna hade piké-tröjor som det stod Lätta längst ner på . Väldigt diskret.

Ju fler gäng vi såg desto mer fick vi koll på läget. Det var bara dom smala modell-liknande tjejerna som hade sånna tröjor.

Dom lite mer välmående killarna och för den delen tjejerna hade inte det.

Kanske var det en slump, men jag tror tyvärr inte det.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

