En kantor filosoferar


Snart är det jul igen
augusti 15, 2007, 5:11
Filed under: Okategoriserade

Jag fick en fråga idag angående julmusik och jullåtar. Om jag visste nått bra som inte är det vanliga.

Jag kom inte på nått. Hjärnan var inte inne på att snacka julmusik. Jag brukar tröttna på julmusik nån gång strax efter första advent för då har jag hållt på att öva med mina körer några veckor.

Nej, usch! Jag fick lite jul-ångest nu i eftermiddag. Hua, va mycket jobb det är under julen!!

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hej! Jag är också kantor och känner sååååå igen mej! Jag satt med min kollega idag och planerade hur vi skulle pussla ihop julhelgen… Inte konstigt att man ät trött på julen nästan innan den kommer… :=)

Kommentar av stina

Ja, hua, snart är vi där…

Kommentar av Jämtlandstösen

Ännu mera julångest när bläddrar i notnytt! Alla nya sånger man borde använda

Kommentar av Ninni




Kommentera

