En kantor filosoferar


Utmanad
augusti 17, 2007, 11:13
Filed under: Okategoriserade

Jag har blivit utmanad av busen Peter i hans ”fredagsfyra”. Så här kommer fredagsfyran tema ”Sova”

1) Vad har du på dig när du sover, om något?
Det beror helt på vilken tid på dygnet jag sover.

2) Sover du på sidan, på rygg eller på magen?

Eftersom jag oftast sover när jag sover så vet jag inte riktigt, men mer på mage än på rygg.
 

3) Bäddar du sängen varje dag?
Aldrig! Bara när det ska i rena lakan. Har inte förstått grejjen med det där att bädda dagligen…


4) Har du med dig något i sängen (gosedjur etc)?

Min fru.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Hoppeti!
Kul att du nappade på Fredagsfyran, men till min och säkert några andras, besvikelse läggs Fredagsfyran på is … snopet va?! Jag som varje fredag sett fram emot detta så.

Kommentar av Peter Mattsson




Kommentera

