En kantor filosoferar


Bloggslut?
september 2, 2007, 2:54
Filed under: Okategoriserade

Jag har bloggat i typ ett år nu och känner lite att jag börjar gå varvet runt. Jag har inte så mycket mer att tillägga. Därför funderar jag på att lämna bloggvärlden, i alla fall för mitt egna filosoferande.

Jag har inte bestämt mig ännu, men vi får se.

5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Känn ingen press. Skriv när du känner för. Själv tycker jag det är ovärderligt att få läsa ur församlingsliv ur musikerns perspektiv (även om jag lever med en). Tror du är ensam bloggande kantor i Sverige. 🙂

Kommentar av Karin

Håller med Karin om att det är intressant att få läsa om församlingslivet från kantorns perspektiv:-)

Kommentar av Jämtlandstösen

Ibland går det upp, ibland ner. Precis som allt annat finns inspirationen där ibland, och ibland inte. Håll ut, vi läser och gillar *ler*

Kommentar av maria

Du har säkert mer att tillföra! Så stanna kvar för allt i världen! 🙂

Kommentar av madicken

Hej! Tänkte bara fråga om du känner till Dopguiden? Gå gärna in och kika, gillar du vad du ser så kan du maila på info@dopguiden.se så har jag en fråga till dig.

Jag tycker din sida var himla intressant, kul att se från andra perspektiv!
/Carina

Kommentar av Carina




Kommentera

