En kantor filosoferar


Inget bloggslut
september 5, 2007, 9:59
Filed under: Okategoriserade

Jag har bestämt mig för att försöka hålla liv i bloggen ett tag till. Särskilt efter att ha haft min första nät-date i tisdags. Jag träffade Karin över en kopp utspätt kaffe och en blöt bulle i Skara. Det regnade nämligen när vi tvingades dricka vårt kaffe ute. Det har varit medarbetarmöte för alla anställda i Skara stift. När 1200 personer som har koffeinbrist och ska ha kaffe samtidigt blir det kaos. Dessutom utomhus i regnet. Tur att jag hade en egen date.

 Idag har jag lärt mig vad man kan ha latexfog till mer än att täta kring diskbänk eller andra små ställen i huset. Mötte en begravningsentreprenör i mörk kostym och två tuber latexfog.  Det funkar fint att täta locket i kistan med ifall kroppen har börjat ge ifrån sig obehagliga dofter.

Hua! Vissa saker vill man inte veta. Men det är tur att det finns dom som vill och kan ta itu med sånna problem.

Tack!

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Vi får träffas en gång under torrare former. 🙂

Kommentar av Karin




Kommentera

