En kantor filosoferar


Mycket pengar blir det!
september 7, 2007, 9:45
Filed under: Okategoriserade

Jag måste vara bra……Det går rykten om att jag ska få fast anställning här.  Dessutom har dom avsatt pengar till nästa år för att mögelsanera min favoritorgel. Jag mår verkligen inte bra när jag är där.

Efter att jag hade spelat på den orgeln sist gick jag raka vägen in till till vår kamrer och försökte prata med henne. (rösten hade nästan försvunnit pga mögel/allergi. Snorig var jag också!)

”Om ni pratar budget framöver, så kan du ju veta hur jag låter när jag varit i kyrkan en timma” sa jag till henne.

Resulterade i att dom har satt av pengar till min orgel och dessutom vill anställa mig på obestämd tid.

Gött!!!

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Va roligt! Stort grattis!

Kommentar av stina

Grattis säger jag också:-)

Kommentar av Jämtlandstösen




Kommentera

