En kantor filosoferar


Ahhhhh!! det är svårt!
september 12, 2007, 2:38
Filed under: Okategoriserade

Jag har blivit ombedd att skriva en ansökan till jobbet jag redan har. Det ska ju övergå i fast tjänst och då ska det ske skriftligen både från mig och från min arbetsgivare.

Hur lätt är det? Vad skriver man??

Nu har jag i alla fall fått ihop två väldigt stiliga rader som tackar ja, men som hintar om att jag vill diskutera lön och annat. (tex att jag behöver en ny dator för att kunna göra mitt jobb)

Grattis till stina som blev nummer 300! Jag bjuder på ett glas av valfritt nästa gång vi ses!

Uppdatering:

Tänk jag trodde det var en annan stina som jag träffar då och då, men det var ju en helt ny stina! Men erbjudandet gäller såklart dig blabben! Frågan är bara när vi kan ses!

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Känner igen den där problematiken. Råkade ut för samma sak på färjorna till
Öa. Söka sitt eget jobb är inte lätt, dessutom lite irriterande.

Kommentar av Janne

Jag tackar ödmjukast för vinsten…. :=) Det var skara stift, va?! Hm, själv är jag i Luleå stift… :=)

Kommentar av stina

lycka till med jobbansökan.
Det är 1 visiten på din sida.
Läste i Kyrkans Tidning om din och andra bloggar.
Du ligger nu som länk på min sida.

mvh calle

Kommentar av carl-henrik caldaras




Kommentera

