En kantor filosoferar


Bra söndag
september 30, 2007, 11:14
Filed under: Okategoriserade

Vi förgyllde högmässan med vokalgruppen Glöd idag. Riktigt stiligt måste jag säga! Vi är ju seriösa men framförallt sjunger vi med glädje och jag tror att det är just det som gör att vi låter så bra när det verkligen gäller.

Mycket uppskattat i en kyrka mitt ute i ingenstans på skaraborgska landsbygden. Men tro det eller ej! Mycket folk kom det 🙂

På kvällen var det Taizémässa i min egna kyrka. Fint. Fick sällskap av min vän. Hon är med mig på mitt jobb ibland och jag på hennes ibland så det är väl rättvist.

Eftersom jag är gräsänkling ikväll blev det till att gå till samma bar som igår för att äta. Hade ingen lust att vara själv och laga egen mat.

Söndagkväll på baren innebär lugnt och jag satt vid baren och pratade med min vän servitrisen och kocken så länge så att jag åkte med servitrisen hem när hon hade stängt. Hon är mitt enda krogragg och vi är bästa vänner!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

