En kantor filosoferar


Piano
oktober 16, 2007, 11:20
Filed under: Okategoriserade

Jag har fem pianoelever. Jag åker till skolan för att ha dom. Det är enklast så. Problemet är att pianot där är vääääldigt ostämt. Men i mitten är det ändå okej och det är där mina tjejer mestadels håller sig.

Ingen av dom fyra första klagade på stämmningen, men när den femte och sista, tillika sämsta eleven (ointresserad och okoncentrerad) kom sa hon. Jag kan inte tänka. Pianot är så ostämt. Det går inte att spela på!

Får nog lov att omvärdera denna unga dam och hennes musikaliska öra! Go girl! Tänk va man kan missta sig

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Skenet kan bedra min vän 😉

Kommentar av Svinto




Kommentera

