En kantor filosoferar


Vilken helg!
oktober 29, 2007, 12:17
Filed under: Okategoriserade

Phu! I fredags kväll hade jag ångest för jag hade inte koll på nått trodde jag. Helgen var fullspäckad med arbete och konserter, och jag hade noll koll.

Men det har gått jättebra med allt. Jag är en hejjare på mitt jobb och det är tur att jag har lite rutin att luta mig mot.

Söndagen struntade jag i att sova en timma extra och gick istället upp som vanligt för att öva inför dagens högmässa och gudstjänst.

Slititgt? Ja, men idag är det väldigt skönt att vara ledig. Dessutom även i morgon Hurra!!

Ikväll ska vi på konsert i göteborg. Richard Bona spelar på konserthuset. Ska bli sååå bra!

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Hoppas konserten var riktigt bra och att du njuter av välförtjänt ledighet:-)

Kommentar av Jämtlandstösen




Kommentera

