En kantor filosoferar


Goa dagar i göttulaborrrg
november 1, 2007, 1:54
Filed under: Okategoriserade

En superbra konsert! Härligt att höra världsberömda musiker som är utvalda för att dom är bäst på just sin grej!

Richard Bona är ett fenomen som inte går att jämföra med nått annat.

Nåja, idag skulle jag uträtta ett ärende å jobbets vägnar när jag ändå var i stan. Efter många om och men hamnade vi (jag och min fru) hos grossisten för förstärkare, gitarrer elpianon och andra bra och ha saker i musikens värld.

Vi fick det vi skulle ha och skulle precis sätta oss i bilen när killen i trucken som lastade en lastbil med elpianon ropade….

Ni ska inte ha några pianon också?

Jo, gärna! Men jag har för många redan…..sa jag

Inte så många som jag! sa han med ett leende och fortatte lasta pall efter pall med elpianon.

Jag har aldrig sett så många elpianon på ett och samma ställe tidigare….

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

