En kantor filosoferar


Sjuk
november 13, 2007, 4:55
Filed under: Okategoriserade

Jag är hemma idag, (tack och lov med tanke på väder och mina sommardäck….) för jag är sjuk. rösten är i nivå med mina knän och jag hostar, snorar och är allmänt äcklig.

Men det som har gått upp för mig när jag har gått här hemma är:

Vilket underbart hus jag äger ihop med min fru. Man kan få sånt mys här! När det snöar ute och jag tänder i kakelugnen så är livet väldigt bra trots sjukdomar!

Men….Jag går här hemma och funderar….. Jag är så sugen på att göra en barnkonsert men jag kommer inte på nått bra tema. Hjälp mig!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

