En kantor filosoferar


Halvvägs
december 1, 2007, 5:49
Filed under: Okategoriserade

Halvvägs genom första adventshelgen 2007 och alla tre konserterna idag har gått jättebra. Gjorde 6 timmar musik i sträck. Mellan 09.00 och 15.00. Bara en biltur på 40 minuter skövde tur och retur som var utan musik.

Skoj, men nu är jag trött och har lika mycket att göra i morgon.  Jag ska ta upp det med Gud i aftonbönen, och be att det ska gå lika bra i morgon. Det tror jag det kommer göra!

5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Du är flitig du! 🙂 Lycka till imorgon!

Kommentar av stina

Tjena… antar att du är med eller leder kören/gruppen Glöd?

Var jättekul att höra er i lördags 🙂 Superduktiga.

/Andreas

Kommentar av Andreas Berglund

När du läser det här är du förmodligen klar med allt och njuter en välförtjänt vila:-)

Kommentar av Jämtlandstösen

Jorå, jag är nån slags ledare för Glöd. I alla fall står det i stadgarna för föreningen. Hur det är i verkligheten är en annan sak 🙂

Och nu är jag klar med allt. Sju gudstjänster med körer och jag är supernöjd och lite speedad. men jag ska försöka sova ändå

Kommentar av kantorn

hahaha, dom sjöng ju som du pekade iallafall! 🙂

Kommentar av Karin




Kommentera

