En kantor filosoferar


Mjölksyra
december 7, 2007, 12:59
Filed under: Okategoriserade

Jag är helt slut efter dagens besök på gymmet. Så trött så att jag får mjölksyra i benen av att gå upp för trappan till övervåningen här hemma!

Usch!

Men jag är duktig som bryr mig om min hälsa. Tyvärr satsar min arbetsgivare på friskvård som tvingar mig att kliva ner ett par tre snäpp från det som jag håller på med privat. Jag vill ju ha bidrag för att jag kämpar med min styrka och kondition på hög nivå, men istället så satsar dom pengarna på nån som ska tala om för mig hur viktigt det är med motion och enskilda samtal där vi ska få veta hur vi kan förbättra motionen.

Jag vet vad jag ska göra. Jag tränar både styrka och kondition tre gånger i veckan. Jag har gått upp 12 kg muskler senaste året. Jag vill inte att nån som inte känner mig ska tala om för mig vad jag kan göra för att få bättre motion!

Grrr!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

