En kantor filosoferar


lucia
december 10, 2007, 9:32
Filed under: Okategoriserade

Nu börjar en av dom värsta perioderna i mitt liv. Dagarna kring lucia….Jag tycker inte om lucia. Eller, jo….Jag tycker om lucia men inte den hysteri som blir nu i dagarna. Man måste göra lucia med alla sina grupper. Stora som små. Oftast blir det kalkon av alltihop.

 Usch!

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Äntligen någon som känner som jag! Jag är så trött på jul och lucia… Men man får passa sig för att säga sådanna saker, för då blir man genast stämplad som människan som är mest kännslokall i hela världen… och det vill man ju inte. :-/

Kommentar av Stina




Kommentera

