En kantor filosoferar


Ledig
december 17, 2007, 5:50
Filed under: Okategoriserade

Nu har jag varit ledig i fyra dagar och inte spelat nått. Jag får ofta lite spader när jag har varit ledig några dagar i sträck, för jag får för mig att jag har glömt bort hur man gör när man spelar orgel. Inte kan väl jag lira en sån maskin?! Men det är lite som att cykla. Har man väl lärt sig så kan man.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Har du tagit ledigt från bloggen också?

Kommentar av Janne




Kommentera

